среда, 16 апреля 2014 г.

Модуль 9. Рефлексія


У цьому модулі я дізналася про диференціацію навчання різних учнів.Ми обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; Як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів; Я створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;Інструменти для підсумкового оцінювання;

вторник, 15 апреля 2014 г.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зрозуміти, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів»:
  • оцінювання має відбуватися постійно протягом всього проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
  • оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
  • форми оцінювання повинні мати критерії, які взаємопов'язані з цілями, що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;
  • щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;
Щоб правильно оцінити учня, потрібно дотримуватися таких дій при створенні форми оцінювання:
  • самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні);
  • переконатися, що визначені критерії відповідають навчальним цілям;
  • залучити колег та учнів до створення інструментарію оцінювання;
  • написати критерії простою, зрозумілою для учнів, мовою.

понедельник, 14 апреля 2014 г.

Модуль 7. Рефлексія




Цей модуль відкрив для мене деталі створення різнорівневих завдань. Кожне питання має враховувати рівень знань учнів. Саме тому необхідно детально планувати всю діяльність учнів під час роботи над проектом.
Дійсно, особисто для мене дуже складно відразу окреслити план роботи учнів. Доводиться довго розмірковувати над кожним їх кроком. Дуже добре допомагає моделювання різноманітних життєвих ситуацій. Всім раджу використовувати цей метод!

суббота, 12 апреля 2014 г.

Модуль 6.Рефлексія

У модулі 6  я дізналась, як використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва, щоб покращити своє викладання та навчання учнів.

пятница, 11 апреля 2014 г.

Модуль 5. Рефлексія

Опрацювавши Модуль 5, я з'ясувала як використовувати Інтернет  у проектній діяльності учнів та шляхи використання його для проведення досліджень.

четверг, 10 апреля 2014 г.

Модуль4. Рефлексія


Виходячи з вимог держстандартів, я встановила навчальні цілі, сформулювала основні  запитання, що формують зміст проекту" Інтернет.Соціальні мережі". Створила тест для оцінювання попередніх знань з вибраної теми .

среда, 9 апреля 2014 г.

Модуль 3. Рефлексія

 

Визначила навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та спрямовані на формування навичок мислення вищих рівнів і навичок 21 століття